Grafická zakázka

Postupu tvorby grafického produktu

  1. Zadání zakázky – vyplněný dotazník; zadání definováno emailem, telefonicky nebo pomocí osobní konzultace
  2. Zpracování grafické identity (vytvoření grafického konceptu) – 2 varianty
  3. Výběr varianty
  4. Finalizace zakázky

Orientační ceník

1. Zadání zakázky:

  • pomocí osobní konzultace – cena 500,- Kč za hodinu
  • pomocí dotazníku, telefonicky, emailem – zdarma

2. Zpracování grafické identity: cena 2000,- Kč

3. Zpracování konkrétního produktu:

  • webové stránky – cena od 5 000,- Kč
  • prezentace osobní identity nebo prezentace služby, produktu – cena od 5 000,- Kč
  • logo – cena od 2 000,- Kč
  • banner – cena od 1 000,- Kč
  • pozvánka – cena od 1 000,- Kč
  • vizitka – cena 1 000,- Kč

Příklad 1: Chci vytvořit pozvánku, která graficky rezonuje s mým záměrem. Zakázku jsem zadala pomocí dotazníku. Základní cena grafického návrhu bude 3 000,- Kč (Zpracování grafické identity 2 000,- Kč + zpracování finálního návrhu 1 000,- Kč)

Příklad 2: Chci vytvořit rozsahem jednoduché webové stránky, které graficky odráží můj záměr. Zakázku jsem zadala pomocí 2 hodinové konzultace. Základní cena grafiky webových stránek bude 8 000,- Kč (Konzultace zadaní (2hodiny) 2 x 500,- Kč + zpracování grafické identity 2 000,- Kč + zpracování grafiky stránek od 5 000,- Kč)

Finální výstupy

Webové stránky:

  • zpracování grafické identity (konceptu) titulní stránky ve dvou návrzích ve formátu JPEG
  • zpracování finálního návrhu všech stránek prezentace ve formátu JPEG (v ceně není zahrnuto programování, konzultace s programátorem stránek)

Prezentace osobní identity nebo prezentace služby, produktu:

  • zpracování grafické identity (konceptu) titulní stránky a běžné stránky ve dvou návrzích ve formátu JPEG
  • zpracování finálního návrhu všech stran prezentace, výstup pro tisk ve formátu PDF nebo JPEG pro prezentaci na webu

Logo:

  • zpracování grafické identity (konceptu) ve dvou návrzích ve formátu JPEG
  • zpracování finálního návrhu ve formátu JPEG, PNG
  • zpracování grafického manuálu

Banner:

  • zpracování grafické identity (konceptu) ve dvou návrzích ve formátu JPEG
  • zpracování finálního návrhu ve formátu  JPEG

Pozvánka:

  • zpracování grafické identity (konceptu) ve dvou návrzích ve formátu JPEG
  • zpracování finálního návrhu ve formátu PDF s tiskovými daty nebo JPEG pro prezentaci na webu (příp. obojího)

Vizitka:

  • zpracování grafické identity (konceptu) ve dvou návrzích ve formátu JPEG
  • zpracování finálního návrhu ve formátu PDF s tiskovými daty

Formát finálního výstupu lze zpracovat i v jiné podobě, dle domluvy.